فرزند ایران

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

💕 رسول اکرم فرمودند:

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ب.ظ


قبر هر روز ۵ مرتبه انسان را صدا میزند،

۱- من خانه فقر هستم با خودتان گنج بیاورید
۲- من خانه ترس هستم با خودتان أنیس بیاورید
۳- من خانه مارها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر بیاورید
۴- من خانه تاریکی ها هستم با خودتان روشنایی بیاورید
۵- خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بیاورید

🔵 گنج : لا اله إلا الله
🔵 انیس : تلاوت قرآن
🔵 پادزهر : صدقه ، خیرات
🔵 چراغ : نماز نمازشب
🔵 فرش : عمل صالح

《اللهم صل علی محمدوال محمد》


  • فاطمه

ثواب

حضرت محمد ص

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی